RSS

Gegroet!

De derde opdracht: RSS.

Ik moet bekennen, mij uit eigen beweging nooit in de wereld van RSS begeven te hebben, dus dit was voor mij een ontdekkingstocht. Ik heb me geabonneerd op de UBA blogs, Spoetnik, de KB en enkele nieuwe aanwinstenlijsten, en vond meteen al een interessante treffer (die bij doorklikken direct naar de OPC gaat, uiterst handig!): “Blogging and RSS : a librarian’s guide“. Erg toepasselijk… Inmiddels heeft mijn eigen weblog ook een RSS feed, al weet ik niet wie daar nou in geïnteresseerd zou kunnen zijn, afin… wat kan ik er nog meer voor zinnigs over zeggen?

Het is weer tijd voor DynamO 🙂

2 reacties

  1. Roland said,

    februari 15, 2008 bij 4:15 pm

    Hoi Maya,

    Vergeet de bieb niet te sluiten het is 17.15 geweest!!!

    RF

  2. Martyn said,

    september 21, 2009 bij 9:13 am

    Hey,

    Bedankt voor het geven van de handige abbo lijst, m.b.t. RSS 🙂

    word zeer gewaardeerd!

    martyn


Geef een reactie

