Chat

Opdracht 4: chat

Helemaal vergeten verslag te doen, hierbij dus – iets later – alsnog mijn ervaring…

Chatten in Gmail vind ik uiterst handig en ’t is ook fijn dat de chat conversaties worden opgeslagen in je Gmail account, dan kun je ze altijd en overal doorzoeken. Ik weet alleen niet of je met meer dan één persoon kunt chatten in één chat-venster. Weet iemand dit misschien? Zou wel leuk zijn als ’t mogelijk is…

Afin, het leukste van deze opdracht was dat ik eerst Olga per chat leerde kennen (Hoi Olga 😉 ) en vervolgens door Ellen (dank hiervoor!) naar de Dortmond zaal werd geleid, waar ik Olga face-to-face mocht begroeten. Erg grappig was dit! Mooie zaal trouwens… 😀

 Groet!

~boekenvlindertje~

Geef een reactie

