LibraryThing

Opdracht 5: LibraryThing

Hier dan ook maar meteen een kort verslagje van de vijfde opdracht. Ik had voorheen nog niet van LibraryThing gehoord, dus dit was voor mij iets nieuws. Een leuk initiatief vind ik het, en het is ook grappig (verslavend?) om ermee bezig te zijn. Ik heb mij maar beperkt tot enkele boeken uit mijn (overigens niet extreem grote) verzameling, dan blijft het overzichtelijk 😉

Het leidde meteen al tot een interessante toevalstreffer, toen één mijner collega’s meldde eenzelfde boek eveneens in bezit te hebben en leuk te vinden, en wel “De Schapen van Glennkill” – een aanrader dus! (hint: picarta).

                De Schapen van Glennkill

Nog dank aan Stefano en Debbie voor het helpen bij het plaatsen van de widget op mijn blog! 😀

Groetjes,
het boekenvlindertje

4 reacties

  1. SPOETNIK said,

    maart 3, 2008 bij 11:59 am

    Je blog wordt steeds beter! En volgens ons ben je nu helemaal bij met de Flickr-widget.

  2. maart 12, 2008 bij 9:39 pm

    […] Librarything widget is lastig omdat er geen Javascript in de sidebar geplakt kan worden. Boekenvlindertje is ook erg mooi blog. Bij Praagse lente kan Cruijff weer afgevoerd worden. (Ik heb geen verstand […]

  3. maart 14, 2008 bij 2:51 pm

    Ha, die brughagedis! Dankjewel. Grappig die “pingbacks”… zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Pingback

  4. maart 13, 2009 bij 10:51 pm

    […] ik niet kon stoppen met lezen. Kortom: een heeeel leuk boek! Ik had het overigens al eens eerder kort genoemd, maar het boek verdient toch wel een uitgebreidere […]


Geef een reactie

