Terug van weggeweest

Het was even stil, zo stil dat iedereen mij vergeten is… maar in die tijd heb ik weer veel gedaan en beleefd. Er zijn weer zoveel veranderingen in mijn leven gekomen, soms weet ik niet hoe ik dat allemaal moet bijhouden. Dat zigzaggen, her en der, vooruit, terug. Mijn levenspad, als ware het van een vlinder, dat kronkelend, omhoog, omlaag, rechts, links, in bochten, in rechte lijnen, in cirkels en door doornstruiken, bossen, over weilanden, wateren en langs schitterende tuinen voert… het is net of ik meerdere levens heb. Of ik meerdere vlinders geweest ben. Maar dit is een weg, begrensd door de tijd. Ik kan niet op meer dan één plaats tegelijk zijn. Ik kan niet alles zijn wat ik geweest ben en zal zijn, op elk moment in mijn leven. Ik verander, met de tijd, en toch, ik kom ook terug. Dit is nu. Nu ben ik dit. Ongeacht wat was of zal zijn.

Een wederkeer. Een terug van weggeweest. En toch ook een nieuw begin.

Ik moet toch ergens beginnen… 😉

2 reacties

  1. WoW!ter said,

    oktober 13, 2008 bij 8:16 am

    Succes met de doorstart van dit blog!

  2. oktober 13, 2008 bij 10:46 am

    TNX! jij ook succes met jouw blog


Geef een reactie

