Bibliotheekhumor

Ik heb soms van die nostalgische buien, en ook deze einzelgänger speelt de eenzaamheid soms parten. Dus ben ik de spoetnikblogs langsgegaan, op zoek naar bekenden (een leuk tijdverdrijf en puzzeltochtje, omdat de meesten een nickname/pseudoniem gebruiken). Ik heb enkele blogs ontdekt, die toch zeker de moeite waard zijn! Jammer dat niemand meer tijd/zin heeft om te bloggen…

Neem nou de weblog van Zichorias, met name het stuk “Kaalslag” is een meesterwerkje: http://zichor.wordpress.com/2008/03/14/kaalslag/ Ik kwam niet meer bij. Zwarte bibliotheekhumor op z’n best!

En dan vond ik nog elders, bij Snahamrof, een verwijzing naar twee leuke filmpjes (sit back, relax, enjoy) http://snahamrof.wordpress.com/2008/03/14/heerlijk-delen/

LOL

En dan tot slot nog een eigen bijdrage, van de bibliotheek KHI/CS:

…wie waagt zich eraan?

Geef een reactie

