Opdracht 10: Hyves

Nou, dat had ik dus echt niet gedacht, dat ik overstag zou gaan… ik op Hyves? *g* Maar goed, in het kader van Spoetnik heb ik nogmaals een poging gewaagd om mij door middel van de een of andere profielensite te profileren. Zucht. Het begon met Yahoo! begin deze eeuw, later volgde Tribe.net, en ach, nu zit ik op Hyves. Misschien dat ik ooit nog eens MySpace probeer, of die LinkedIn. Maar voor nu vind ik het wel weer genoeg geprofileer 😉

http://boekenvlindertje.hyves.nl

Wat ik wel echt leuk vond, is dat ik me bij het “college” UvA Kunstgeschiedenis kon aansluiten (ja zekerrr, het KHI is vertegenwoordigd op Hyves!), en wel als zijnde van de afdeling Bibliotheek (die heb ik even ter plekke bijgevoegd). Ik heb ook meteen twee foto’s van het Kunsthistorisch Instituut geupload, zodat ook diegenen die de afbeeldingen op de Spoetnik Wiki niet hebben kunnen zien, kunnen meegenieten van één van de mooiste gebouwen die de UvA (hopelijk nog lang) in zijn bezit heeft.

Met dank aan IJsbrand voor de informatie over het gebouw. Een “virtual tour” met afbeeldingen en tekst volgt nog. Eerst de Spoetnik opdrachten afronden…

Geef een reactie

