Vicki Myron, met een i!

Ik ergerde me al enige tijd aan het feit dat ik in mijn LibraryThing widget de voornaam van mevr. Myron verkeerd gespeld zag staan, maar het was de enige keuze destijds, dus ach, toevoegen maar… nu heb ik het zelf veranderd in LibraryThing (ook dat blijkt mogelijk). Want het is níet Vicky Myron, maar Vicki Myron, met een i dus. Toch dacht ik dat de gegevens in LibraryThing van zekere gerespecteerde instellingen afkomstig waren? *frons*

kb_myron

Nou, ik viel zowaar van mijn stoel! Ce n’est pas possible! Das kann doch nicht wahr sein! Ik geloof er niets van! Ik dus, als kritisch webtweepuntnuller, het goeie ouwe PiCarta op… [klik voor vergroting]

oeps... foutje!

Het staat gewoon fout in het GGC!

Ik ga meelen……

4 reacties

  1. WoW!ter said,

    november 25, 2008 bij 12:21 am

    Tja, het blijft handwerk.

  2. november 25, 2008 bij 10:38 am

    de werkdruk van tegenwoordig…

  3. Zygomorf said,

    november 26, 2008 bij 12:07 pm

    Ik heb net het boek in het engels aangeschaft. LibraryThing gebruik ik al een hele tijd niet meer. Misschien is dit boek een leuke aanleiding om weer actief te worden.

  4. november 30, 2008 bij 10:59 pm

    Update: de titelbeschrijving staat inmiddels goed in Picarta, helaas de recensie nog niet, en in WorldCat is de auteursnaam nog steeds fout – rara…?


Geef een reactie

