Banken (meubel)

Mijn zoektocht naar een geschikt bankstel voor mijn woning leidde me uiteindelijk naar Beverwijk, waar ik in een zekere winkel (van Montèl) een bank zag staan waarvan de hoogte, de zitdiepte, en de hoogte van de rugleuning verstelbaar zijn: ideaal dus voor dit boekenvlindertje, want alle andere banken in Nederland zijn voor grote mensen (zij zijn groot en ik is klein en da’s nie eerlijk).

Dit is dus de desbetreffende bank, alleen dan in een ander kleurtje (een zwart groffer stofje met een ietsie beetje glim afhankelijk van lichtval):

montelbankje

Het vervelende is dat ik nu 10-14 weken moet wachten tot ie klaar is… zucht. Niet helemaal op tijd voor mijn goede voornemen van vorig jaar dus, maar de boekenkast heb ik ook nog niet gevonden (ik geef overigens niet op, na mijn examen a.s. maandag gaat mijn zoektocht weer verder!)

Geef een reactie

