Bibliotheekkast

De dag na het examen begaf ik mij richting Leen Bakker te Zaandam, waar ik op slag verliefd werd op een prachtige donkerhouten boekenkast, goede breedte, goede hoogte, en met ladder! Mijn geluksdag geloof ik… Het object genaamd bibliotheekkast [gniffel] wordt in 5 dozen de 22e (ruim voor de streefdatum dus) geleverd, maar dan moeten mijn vader en ik de kast nog wel in elkaar schroeven. En dan dus de boeken erin… Ha! Leuk! 😀 ik ben dolgelukkig! Dan komt het toch nog een beetje goed met mijn voornemen van 2008

Geef een reactie

