Deeltijdveganist

Vanaf eind 2008, begin 2009 ben ik deeltijdveganist: per twee weken, om en om. Dus twee weken eet ik nog lacto-ovo-vegetarisch en twee weken 100% plantaardig (voor zover controleerbaar/haalbaar). Dat wordt dus ingewikkeld om uit te leggen aan mensen… uuuuuh

Het idee is dat ik me op deze manier weer wat bewuster wordt van wat ik eet en waarom (meer variatie, gezondere keuzes enz.) want dat gaat lang niet altijd even goed (je weet wel – geen tijd, geen zin, andere dingen aan mijn hoofd…), maar natuurlijk doe ik het eígenlijk voor de dieren, dat staat voorop.

ciwf

Geef een reactie

