Bloody Bad Day

Gister had ik een zgn. “bloody bad day”, een beejbeejdeej dus, oftewel een “baaldag”. De borrel deed er nog een schepje frustratie bovenop, slechte timing, ik was algeheel niet in de stemming voor social chitchat. Om een lang verhaal kort te houden (mijn hele week was al bedroevend slecht), de notitie over het IWO: het IWO = VOL. Dat wordt dus boeken naar de prullenbak verplaatsen…

  IWO = VOL

Ach, nu ik toch al zo aan het mopperen ben, wat vind ik het toch doodzonde dat we als UBA niet naast de OBA staan – hét culturele centrum van Amsterdam. Ideale locatie. We hadden er een extra boekendepot bij kunnen bouwen in Amsterdam Noord, mét boekenpondje, om die boeken van depot naar UBA te vervoeren en terug. Superhandig, supersnel. Geen gezeur met lange wachttijden en meer ruimte voor de boeken in het gebouw zelf.

Maar wat zeur ik? Boeken? Wij naderen het einde van het boekentijdperk…

boekenkerkhof

Zie ook: meer foto’s Russisch “boekenkerkhof”

Gelukkig is het weer weekend: pannenkoeken eten, muziek luisteren, gek doen…

Geef een reactie

