Gothic & Fantasy Beurs

Over twee weken, op zaterdag de 21e, ga ik met een collega van werk naar de Gothic & Fantasy Beurs in Rijswijk! Het is voor mijn collega de eerste keer naar zo’n beurs… dit wordt vast heel leuk! 😀

Mochten er meer liefhebbers of geïnteresseerden op de UBA zijn, meldt het even dan reizen we samen heen (per trein, vanaf Amsterdam CS), mijn emailadres staat gewoon in OUS en in de UBA wiki 😉

Er zijn live optredens: folk/celtic/neo-medieval, o.a. Lebocha en Reincarnatus op zaterdag, en er is vooral ook héél véél te koop en te zien 😀

gothicfantasybeurs

Zie ook een recensie van vorig jaar…

1 reactie

  1. februari 21, 2009 bij 6:33 pm

    De beurs was ditmaal niet zo leuk… en mijn collega was ziek 😦 (en ik ook een beetje, dus dat werkte ook niet mee) het meest frustrerende was dat ik met een verlanglijstje op zak erheen was gegaan, en niets, maar dan ook niets, van dit lijstje vinden kon. Vooral de cd’s waren een drama, ze verkochten helemaal geen neofolk cd’s, maar wel Madonna enzo! zucht… uit pure frustratie ben ik op Bol.com wezen kijken, en heb daar twee cd’s gekocht, nu is mijn dag weer goed 😀


Geef een reactie

