Drempels

De laatste tijd heb ik het maar druk! Onder andere met mijn woning ūüôā

Vorig weekeinde heb ik mij gestort op de beuken drempels. Deze moesten op maat gezaagd en geverfd worden. Uit de drempel voor de huiskamer heb ik bovendien nog een stuk moeten beitelen/gutsen, omdat het laminaat te ver uitstak (nu steekt de drempel er mooi overheen). Helaas is de drempel wat kromgetrokken, maar al met al mag het resultaat er wezen. Het is een grote verbetering t.o.v. de oude situatie, want de overgang tussen vloerbedekking (slaapkamer), vinyl (hal) en laminaat (huiskamer) was alles behalve fraai.

Dit betekent overigens niet dat ik hiermee aan het einde ben gekomen van¬†mijn grote woning-project (zo mag¬†ik het wel noemen…), maar het eind komt langzamerhand toch echt¬†in zicht. De verhuisdozen zijn eindelijk allemaal leeg, de “tiffany” lamp hangt, zo ook de kandelaar… voorts wil ik nog de deuren van de inbouwkast groen verven, een¬†mooie ronde tafel vinden voor in de zithoek, een krukje voor in de slaapkamer, een kastje voor in de hoek, een plankje voor boven de eettafel…¬†wordt vervolgd dus.

Geef een reactie

