Stilte

Het was weer lange tijd stil, en daar was een goede reden voor. Ik had even totaal geen zin meer in schrijven. Inderdaad, laat ik er niet omheen draaien, geen smoesjes, geen verontschuldigingen, ik had gewoon geen zin. Zo’n blog bijhouden is totale tijdverspilling. Wie leest dit eigenlijk? En om nu te zeggen dat al dit geschrijf en gedoe een substantiële verrijking vormt van iemands bestaan, dat kan ik ook niet echt onderschrijven. Maar mogelijk dat ik toch de komende tijd mijn motivatie hervind voor het schrijverswerk, want volgende week ga ik weer verder met mijn GO opleiding (dat wil zeggen, de module Presentatie en promotie en de eerste drie weken ook de Oriëntatie op de informatiedienstverlening die ik nog moest inhalen), dan is er misschien weer wat interessants te melden aan de rest van de wereld.

2 reacties

  1. Martine said,

    september 11, 2009 bij 11:02 am

    Ja, ik lees het, en ikkijk ook regelmatig of je er al iets nieuws op heb gezet. Reuze interessant om te lezen wat andere biebmiepen doen.
    Dus graag: vooral doorgaan
    🙂

  2. september 25, 2009 bij 6:43 pm

    wat leuk! ik zal dan toch maar eens proberen wat te posten. ik heb nu gelukkig weer de beschikking over internet in het weekend (bij mijn ouders) en sneller dan voorheen (nieuwe provider, betere installatie, geen gezeur met vastlopende pagina’s, wat een verademing!) tnx 🙂


Geef een reactie

