Lewis

Dit is Lewis, onze hond, hij woont bij mijn ouders, maar ik noem hem liefkozend “broertje”, hij is ook een beetje van mij 🙂 Lewis is dol op balletjes en weet ze overal te vinden. Hij heeft zo een hele verzameling aangelegd. De ouders van Lewis komen uit Ierland, echte boeren border collies. Van hen heeft hij zijn typische border collie trekjes: leergierig, intelligent en een tikkeltje obsessief soms, maar hij is ook heel gevoelig en ontzettend lief! Lewis heeft weleens een gebroken armbandje van me teruggevonden in het gras, als een echte speurhond 🙂 hij is overigens (door zijn eerdere baasje) vernoemd naar Lewis uit de serie Inspector Morse, vanwege zijn karakter heb ik begrepen…

4 reacties

  1. Cal said,

    oktober 25, 2009 bij 10:52 am

    Hoi

    Heeft Lewis ook een broertje dat Morse heet?
    Zoja dan heb ik waarschijnlijk een zusje uit het zelfde nest ,ze is geboren in jan. 2002.

    Ben benieuwd.

    Gr C@L

    • oktober 27, 2009 bij 8:37 am

      Jaaa, dat klopt! Wat leuk!!! 😀 Vertel eens wat over zijn zusje, hoe heet ze, is ze ook zo pienter? Wat ontzettend geinig iz dit! 😀

  2. Cal said,

    oktober 27, 2009 bij 9:02 am

    Nou dat is zeker leuk

    Ook de moeder Van lewis woont hier vlak bij ons De vorige eigenaren gingen scheiden en voor de moeder hond(Jill) werd een goed thuis gezocht .Mijn vriendin wilde een border en ik had Indy (het zusje) en nog een iets oudere border dus zij kreeg Jill ,ook een schat.
    En Indy is heel slim,ik doe behendigheid met haar wat ze hartstikke leuk vindt.Ik zal je binnenkort een paar foto`s sturen.Kan ik je email adres krijgen .
    Doen jullie ook iets aan sport met de hond?

    Bedankt voor je reactie en tot mails

    C@L

  3. oktober 28, 2009 bij 5:53 pm

    Ja leuk 🙂 mijn emailadres is boekenvlindertje[at]gmail.com. Lewis doet niet aan prof sport, maar behendigheid zou hij ook wel leuk vinden denk ik. Mijn moeder wilde een keertje gaan kijken of t wat is voor m, maar t is er nooit van gekomen (druk met werk). Waar doen jullie behendigheid, niet toevallig bij WIK? Grts! maya


Geef een reactie

